måndag 13 mars 2017

Packningen är borta
170313



Ja så var det igår. Vi skulle köra mixern för att få mjuk mat som jag behövde för att läka min gom efter tandutdragningen i fredags.

Och vips var packningen i mixern borta. Allt annat fanns där, utom packningen. Någon hade förlagt den någonstans. Paniken bredde ut sig.

Så här är det i vårt land. Vi har välstånd. Vi har allt. Men vi har inte packningen. Frälsningen i Jesus är borta ur vårt land, och då fungerar det inte längre.


Jag fick fara iväg och försöka köpa en annan Mixer. Det är också som här i landet där alla andra religioner är välkomna. Buda och Yoga till alla. Det är det nya. Men det fungerar inte. Vi böjer oss för Islam. Men det fungerar inte heller.

När jag kom hem med den nya mixern hade de hittat packningen. Så får vi hoppas att det går i vårt land också. Att Jesus på nytt kommer tillbaka.

Och jag kunde åka och lämna tillbaka den Mixer jag hade köpt. Tänk så blir det då. Buda och Muhammed de har inget mer här att göra. När Jesus kommer och hans Ande tar över. Då får alla Onda Andar vika. Då får alla andra religioner ge sig. För Jesus är unik. Det är hans frälsning vi behöver.


Kom Jesus!! Rädda vårt land. Det är dig vi vill ha och ingen annan. Din frälsning är vårt hopp och vårt liv. Kom Jesus!!

Karl Håkan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar